thumimage

Client Service

Client Service

Cursul de comunicare va prezinta acea parte a actului profesional care face cu adevarat diferenta intre hairstylistul exceptional si cel obisnuit. Va dezvaluie secrete, elemente, metode si tehnici de comunicare eficiente ce va vor ajuta sa intelegeti mult mai bine dorintele si asteptarile clientilor, sa fiti intotdeauna siguri pe abilitatile voastre, sa oferiti de fiecare data clientului rezultatul final asteptat.

Veti reusi astfel sa construiti cu precizie si maxim de siguranta, pasii catre cel mai important scop al profesiei de coafor: fidelizarea clientului.

Veti reusi sa va raspundeti la urmatoarele intrebari:

  • de ce vin clientele la salon? care sunt asteptarile lor? Nu exista clienti dificili, exista insa persoane care au nevoie de ascultare activa, eficienta!
  • ce fel de intrebari putem adresa si mai ales cum sau cui? Intelege din limbajul trupului care sunt sentimentele reale, nu doar cele declarate, ale clientului, in timpul vizitei la salon!
  • cum reusim sa multumim acea clienta permanent indecisa si mai mereu nemultumita?
  • ce trebuie sa stim pentru a fi siguri ca nu vom da niciodata gres? Identificati punctele cheie ce va vor ajuta sa castigati clienti noi!

 

Durata cursului: 1 zi

Conditii de participare: minim 1 an de experienta, exceptie facand absolventii Scolii de Coafura Cornel Saru

Numar minim de participanti: 5 persoane

Program curs: 9.00 – 17.00

Trainer: Catalin Dulu